söndag 1 november 2009

Måndag

Här händer det inte mycket. Jag är inne på min 4:de vecka på gymmet. Det känns jätteskönt att vara igång igen. Tyvärr är det inte lika roligt att träna här som hemma på friskis. Men det får duga så länge.

I lördags så var vi på "blinddate" med två irländare. Vi var lite nervösa först för vi visste iget om dem innan. Men de var väldigt trevliga och vi pratade konstant i ca 6 timmar. Så vi får väl se det som en lyckad date!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Jag vill ta mig utanför våran lgh. Kanske ta en sväng in till stan eller så. Men egentligen borde jag skriva på min CV. Detta med att skriva CV är verkligen min akilleshäl. Jag blir på dåligt humör och snäser av stackars Daniel. Jag borde verkligen bara sätta mig ner och skriva den så jag blirv av med den. Kanske en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar