lördag 14 november 2009

Lördag

Tanken idag var att vi skulle till stan och kolla på Myers julparad. Men så blev det icke. Anna (flate mate) trodde att den startade 12 så hon gick upp 11. Men paraden startade 11... gick inte riktigt ihop. Vi fick då gå tillbaka till den ursprungliga planen: Vic Market. Vi gick igenom nästan hela marknaden och kollade på både fina och fula saker. Vädret var alldeles lagom: max 28 grader.

När vi kom hem gjorde vi en lätt lunch och degade resten av eftermiddagen.

Jag skypade med S idag. Fy vad det är tomt här utan alla mina underbara vänner. Kom hit och hälsa på!

Nu ska jag sova

puss hej.

3 kommentarer:

  1. Jag och M kommer garna och halsar pa! Vi ska bara bli lite rikare forst :)

    SvaraRadera
  2. låter som ni har det jättemysigt!!!
    men jag saknar dig som fan : (
    i morgon ringer jag!!!
    puss

    SvaraRadera
  3. ...då kan du läsa upp din cv för mig ; )

    SvaraRadera