fredag 6 november 2009

Fredag

Idag unnade vi oss sushi på Sakura Kaiten Sushi. Jag älska det löpande bandet med massa gott om åker förbi hela tiden. Beslutsångest de luxe! Vi lyckades i alla fall få ihop ett gäng tallrikar och gick där ifrån mätta och belåtna. Alla som hälsar på oss kommer att få gå dig vare sig man vill eller inte. HA! Erik: Ja, vi kan gå dig flera gånger!








De är mycket för vatten med lite smak och berikade med diverse olika saker här. Här har vi en dryck för uthållighet. Jo, vi behövde det när vi låg i skuggan i parken! =)

Min älskade man vid marknaden i south melbourne. Kallt kaffe kommer att vara den stora trenden för mig i sommar.

Förra helgen gick jag och Daniel på bilddate med ett par från irland. Det var jättekul och vi ska ses igen till helgen. Igår var jag ute med den nya lägenhetskompisen (också irländare) och ehnnes vän från tyskland. Vi åkte upp i Eureka tower och kollade på utsikten sen gick vi till den irlänska puben (känner att det har blivit lite för mycket irland på sistone) i south gate. Där var vi hela kvällen tills de stängde. Vi drack god öl och dansade massor. Det var så skönt att komma ut. Sen att gå ut med två tjejer som jag inte alls känner och det funkade så bra var helt underbart.

1 kommentar:

  1. OOH! Hot mama. Trevligt att ora att ni har det bra och traffar nya manniskor!
    Kram

    SvaraRadera