torsdag 7 januari 2010

Fredag!

Dags för uppdatering!

Det nya året infirades med våra partners in crime: Brendan, Lynsey, Ben och Brett. På dagen var det olidligt varmt (ca 39 grader varmt) Jag var lite sur på mig själv att jag var tvungen att laga maten i ugnen... Gästerna kom hit mellan 18 -19 tiden. Vi åt middag och pratade. När vi inte var lika mätta längre spelade vi spel. Bang, med expansionen som Daniel fick av mig i julklapp.

Spelgänget!

Jag och Daniel

I tisdags hade jag och Brett picknick i Botaniska trädgården. Vi gick runt och pratade som vanligt. Mummsade på sallad och tog en kaffe som efterrätt i kafét.

Utsikt från minnesbggnaden nära där vi bor.


Brett och jag.
För den som inte vet så är det min födelsedag idag! Det är första gången i mitt liv som januari är mitt i sommaren. Det ska firas med picknick i parken imorgon. Jag har öppnat ett kort och ett paket nu på morgonen. Kortet var från faster Ninni! Paketet var från Erik, Ida och Tobbe och innehöll en grön äppeltelefon! =) Tänk vad glad man kan bli för en grön äppeltlefon! =)
Ikväll vankas det lyxsushi på Sakura Kaiten Sushi med underbaraste Daniel Tills dess ska jag bara njuta och dricka kaffe med Anna!
puss






1 kommentar:

  1. Grattis pa fodelsedagen! fy mig som missade den! hoppas du hade en helt underbar dag i solen! jag sager det igen - ni ser sa fracha ut att jag vill flytta till solen bums!

    Jo, sa nominerade jag dig till en award som jag fick, en kul grej :)

    SvaraRadera