måndag 7 september 2009

Kallt om händer och fötter

Jag som trodde att det var varmt här, tänk vad fel man kan ha.
Blåst, regn och rusk. solen tittade fram en liten stund och då blev det hyfsat varmt.

Idag har vi varit på banken och suttit i ett rum utan fönster, med en av världens kanske trevligaste bankman?! Julie, i över en timme. Det som skulle ta ca 15 min drog ut lite på tiden. Vi pratade om allt och inget. Hon gav oss lite tips på affärer och annat. Tänk om alla som jobbar på bank kunde vara lika trevliga, då skulle det vara roligt att gå dit!

Just nu försöker vi att hitta någonstans att bo. Det finns en hel del alternativ, men det är dyrt. Problemet är att det inte finns någon information om hur stora rummen är (kvm) och oftast inte bild på rummen?! helknasigt tycker vi! en del har bilder på husdjuren, partybilder på dem själva, bild på huset, vardagsrummet, poolen utanför huset osv. Vi får se vart vi hamnar.

Spännande värre!

Ps tacka stina för de första två inläggen! Ds

1 kommentar:

  1. yay maria! nu väntar jag mig ett inlägg om dagen, annars kommer jag ner dit o bannar dig högljutt. hör du det? högljutt!

    SvaraRadera