onsdag 9 september 2009

Boende

I morgon ska vi åka och kolla på vårat första rum. Ligger en lite bit utanför centrum nära en park. Vi är tyvärr inte de enda som kommer att kolla på ställ och det känns jobbigt.

Annars är det som vanligt: vi har ingenstans att bo. Woho.

Det är fortfarande sinnessjukt kallt (enligt mig), medan vissa av stans människor tycker att det är helt ok och gå i shorts och t-shirt!? Hallå? ICE COLD!

Jag har varit inne i en affär med bara tårtdekoreringsgrejer! =) jag kommer att skicka hem strössel, var så säkra!

puss

3 kommentarer:

  1. okej. jag vill ha strössel. skicka ALLT strössel tll mig. o jag håller tummarna för boendeletandet nu. det ordnar sig ska du se. o förresten - glöm inte dali! gå imorrn!

    SvaraRadera
  2. Hel min bild av Australien rasar :)
    kallt?!

    SvaraRadera
  3. Det är ju första vårmånaden. här i söder blir det kallt men uppe i norra delarna är 30 grade jämt!

    SvaraRadera